Hej igen!!!!!!

Efter en gaaanska lång bloggpaus så har jag bestämt mig för att börja igen!
Måste dock säga att jag inte kommer blogg lika mycket,men 2 veckor framåt så har jag jullov och då lovar jag att skriva!
sen har jag bestämt mig för att starta en ny novell,jag vet att det är jobbigt men jag har inga ideer för  'i'm doing this for you'...
Men det är nu jag vill ha eran hjälp.
Jag vill att:

* jag kan inte se min statistik,så jag vill att alla som har en ide för en ny novell kommenterar!
* och att ni kommenterar annars också,jag har sagt det måånga gånger men när ni kommenterar,det får mig att vilja skriva!


kommentera om den nya novellen nu så hörs vi senare!

ps:ny design kanske kommer!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Riham

Jag blev riktigt besviken när du slutade blogga,

Skönt att du börjar igen!

Men du kan gärna göra en ny blogg, och jag tror att de hade varir enklare för dig att göra en ny novell!

Annars får du ha de bra :D

2011-12-23 @ 12:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0