Jag är ledsen..

Som rubriken lyder så kan jag inte göra det här längre,jag klara det inte!
Jag har skola,och massor med läxor som jag måste börja göra ordentligt!
Antagligen kommer jag sluta blogga helt här på einoveller...
Om någon vill gästblogga,eller testa att gästblogga så kan ni väl kommentera!!
Annars kommer jag kanske ta bort bloggen,eller om jag har kvar den så ni kan läsa den andra novellen...
Jag kommer alltså sluta blogga,om ingen annan vill ta över!
Jag kanske kommer tillbaka efter ett tag men nu har jag tyvärr ingen tid..




Puss!

Kommentarer
Postat av: Amatörornitologen

Tråkigt, som jag ser det har Du ju talang!!! Förresten, jag har "rensat" en del i min mail. Den är inte heller min "huvudmail" och skriver inte där så ofta faktiskt./ Det är förståeligt att skolan tar mycket tid. Självklart är det DU och BARA DU som bestämmer, men Du kan ju kanske ha bloggen kvar ifall Du ev. skulle ångra Dig./ OM jag har sårat Dig på något sätt ber jag ju om ursäkt för det. Jag har bara velat dela med mig av något jag själv har sett på nätet./ Lycka till med allt i Ditt liv! KRAM!

2011-12-18 @ 13:35:16
URL: http://tp://my-birds-9.bloggplatsen.se
Postat av: ellen

Hej! Ska jag göra en header? Och finare bakrund? Maila mig! Så gör jag den!!

2011-12-20 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0