Chapter 6- you're talented!

Justin:

"jag valde dig för att du har looken,och sjunger bra,du har din egen stil och gjorde låten till din egen!" sa jag och tittade på Alexandra som satt mitt emot mig på de röda stolarna.
"tack!" sa hon och log.
"jag ger dig ledigt nu på eftermiddagen,så gå hem nu och kom till aulan klockan 10.00 imorgon"
"självklart!" sa hon och gick mot utgången.
"va i tid!" ropade jag efter henne.
"yess box!" ropade hon tillbaka.


Alexandra:

Jag satte mig på sängen och tog fram mobilen.
"gissa vem han valde..." skrev jag och skickade iväg sms:et till Cassie.
Det tog inte lång tid innan hon svarade.
"säg det jag vill att du ska säga!" skrev hon och jag log.
"ja." svarade jag.
"blev du,vart det du?" skrev hon.
"ja!:)"
"jag sa ju det Alex!!!!!!<3" skrev hon och jag log.
"vem..."
"ha.ha,vi hörs!" skrev hon och jag la ifrån mig mobilen.

Justin:

Jag satt i aulan och väntade på att hon skulle komma in genom den där dörren.
Jag tittade på klockan och den visade 9.59.
När den precis slog om till 10.00 så kom hon inrusande.
"du e bra på och passa tider miss. Johnsson!" sa jag och hon fån log.
Hon klev upp på scenen och satte sig på stolen.
"ska vi börja direkt?" frågade jag och hon nickade andfått.
"ta ett djupt andetag" började jag och hon gjorde som jag sa.
Jag fortsatte göra lite röstövningar innan jag gick bort till pianot för att ta fram låtar som hon kunde välja mellan.
"sluta Justin,det kommer inte bli nåt mellan er!" tänkte jag.
"var det meningen att du skulle säger det högt?" hörde jag Alexandra fråga.
"va?" sa jag förvånat och tittade på henne.
"äsch!" sa hon och log lite.
"shit,sa jag vad jag tänkte högt!" tänkte jag.
____________________________

Här får ni chapter 6!
Sry att jag inte skrivit!
Har varit ganska upptagen...
Skrev den här i bilen påväg till farmor och farfar så den blev inte så lång...
Men hur tror ni det går för Alexandra?
Kommentera!:)

Puss!<3


Kommentarer
Postat av: Fågelskådaren

Tror nog att det kommer att gå bra för Alexandra bara hon inte blir för nervös...

2011-11-21 @ 16:16:36
URL: http://my-birds-9.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0