Kommentar!

Det är verkligen ingen "garanti" men kommentera ANDRAS bloggar så KANSKE det kommer fler kommentarer till DIG också!!! Bara ett tips!!! Kan fungera IBLAND i alla fall!!!
--------------------------------------------------------------


Den här kommentaren fick jag,och självklart förstår jag att det KANSKE hjälper,men jag läser andras bloggar,och kommenterar...
och den här kommentaren ser jag lite som att du vill att jag ska läsa din blogg..
Jag läser många andra bloggar,men försöker undvika att läsa andra novellbloggar,för det finns en risk att man kan bli kallad ''copycat'' eller nåt..
Jag läser endel,men det är för att det är svårt att sluta läsa en novell som är så bra!
t.ex den jag länkade....igår tror jag..eller iförr går  men strunt samma!


Ville bara säga det och att nästa chapter kommer tyvärr inte i dag heller,men kanske imorgon!
Har prov imorgon så ska ta och plugga lite men ska försöka slänga in ett litet inlägg!
Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Amatörornitologen

Säger Du inte lite emot Dig själv här? Du läser ju bl.a. http://jbiieberstory.blogg.se/ och

http://twodreams.bloggplatsen.se/. MIN blogg här är ju en blogg om fåglar och knappast någon novellblogg!!!/ Annars när det gäller att skriva berättelser har jag sett som ETT författartips från "Proffs" att läsa mycket!!!/ Du kanske inte direkt "kopierar" någon annans novell men kanske Du har hämtat inspiration från TV-programmet True talent när det gäller Din nuvarande?/ För egen del läser jag GÄRNA andras noveller men UTAN ATT KOPIERA NÅGOT!!! Men annars kan ju min inspiration komma från alla möjliga håll.

2011-11-30 @ 13:05:14
URL: http://my-birds-9.bloggplatsen.se
Postat av: Fågelskådaren

Jo, jag ser att Du i alla fall har skrivit om novellbloggar som Du har läst. Men om Du inte redan gör det, så LÄS MYCKET BÖCKER!!!

2011-11-30 @ 13:29:28
URL: http://my-birds-9.bloggplatsen.se
Postat av: Riham

Heejsan !

Den kommentaren tyckte jag var ganska taskig..

Och kommentarerna också .

Ialla fall du ska vara stolt över din blogg !

Du skriver ju som en författare :D

Jag bara älskar att läsa de <3

Ha de så bra ,och fortsätt skriva .

Och glöm inte att irriterande kommentarer inte ska störa dig !

Du är bara fantastisk !

2011-12-01 @ 21:25:32
URL: http://twodreams.bloggplatsen.se
Postat av: Fågelskådaren

Menar för övrigt inte direkt att Du skulle kommentera min fågelblogg utan bloggar "mer allmänt".

2011-12-03 @ 12:07:43
Postat av: Fågelskådaren

Vaddå "taskig". Jag har läst detta i "författartips på nätet!Jag har ju talat om att Du skriver bra. Kanske Du är för ung för att förstå vad jag menat. Har läst om detta på Nätet. En kvinna, yngre än jag själv men som jag har haft kontakt med i över 20 år har nyligen skrivit: "Fascinerande att kunna få till en historia på det sättet faktiskt. En del har det, en del inte, du har det, inte jag. Men det är ju också det som är spännande med mänskligheten, att vi har olika kunskaper och förmågor!" Tråkigt att mina kommentarer har missförståtts. Jag ber om ursäkt att jag först inte såg att Du skrev i Ditt inlägg om att Du faktiskt har läst några novellbloggar.



2011-12-03 @ 17:10:31
URL: http://http
Postat av: Amatörornitologen

Då Du och en annan bloggare mest missförstår nu och inte kan ta till er tips av det slag jag själv har fått tänker jag inte besvära något mer. Jag är verkligen inte ute för att "kritiseras", tvärtom./ Lycka till!

2011-12-03 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0