En kommentar som värmde som solen!

Heeejsan !
Jag bloggar också om noveller :)
Jag hoppas du följer min , JAg följer din !
Den är rktrktrkt braa måste jag pålägga ..
Och jag har faktiskt din blogg som favoriter :D
Älskar dina noveller och du fick mig att börja skriva egna faktiskt !
_______________________________________________________________________

Den här kommentaren fick jag,måste erkänna att jag blev så glad att jag log så stort att pappa frågade vad jag gjorde!
Allt som den här kommentaren innehåller får mig att le!
''Den är riktigt riktigt riktigt bra''
''har den som favoriter''
''älskar dina noveller,du fick mig att börja skriva egna!''

ALLT!!!
Det där gjorde mig SÅ glad!
Jag menar,det här är det som får mig att vilja skriva!
Det som får mig peppad till att skriva!
Jag har 20+ i statistik varje dag,men det är ändå bara 1-3 som kommenterar?
Så...jag ska utmana er!
Alla som läser chapter 19,ska kommentera!
'Shit the same' vad ni skriver,kommentera...så får ni ett till chapter!
Ge mig gärna kritik och säg vad jag kanska kan göra bättre?
Ge mig dålig eller bra kritik,jag blir glad vilket som!

Nu får vi se om nu klarar utmaningen,men det här är bara för denna gång.
Annars gillar jag inte att ''tvinga'' folk att kommentera...:/
Men det vore självklart kul OM folk fortsatte kommentera vid varje chapter!

Ha ett bra höstlov!<3
Kram!



Kommentarer
Postat av: XYZ

Roligt med glädjande kommentarer. Även om alla som kommenterar inte skriver SÅ kan de känna så i alla fall. Det kan ju vara bra att tänka på.

2011-10-31 @ 21:23:40
URL: http://fantasiliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Riham

Så skönt att se inlägget i din logg !

Du får ha det så bra :*

Jag ska fortsätta att kommentera <3

2011-11-02 @ 10:32:14
URL: http://twodreams.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0