Thank you[chapter 12]

Hannah:

''Hannah?!'' ropade Justin nedifrån.
''Kommer!'' ropade jag tillbaka.

Det var nu vi skulle åka iväg,i en månad med bara Justin,och hans crew såklart!
''Det ska bli så kul älskling!'' sa Justin och pussade mig lite snabbt på pannan.
''Ha så kul nu då'' sa mamma och gav mig en lång kram.
''Det ska jag''
''hej då gumman'' sa pappa och gav mig en kram också.

När klockan var 8.20 så bar vi åt till flygplatsen.
''Var är de andra?'' frågade jag.
''De åker i en annan bil,ville åka själv med dig'' svarade han och log men koncentrerade sig på vägen.
''jaha,och det fick du'' svarade jag glatt.
''Jag får alltid som jag vill'' svarade han lite kaxigt.
''Sure Biber,sure!'' svarade jag och små log.
''Jag fick ju dig iallafall'' sa han sen och jag rodnade.
''Naw,Justin!'' sa jag.

Eftersom vi bara skulle åka flygplan och bil idag så hade jag tagit på mig nåt ganska enkelt.
Jag hade tagit på mig ett par gråa mjukisbyxor,ett vitt pösigt linne,en halsduk och en svart vanlig kofta.
Sen hade jag tagit min leopardmönstrade väska för att ha mitt handbagage i.

Converse Pants - Zara Top - Bamboo Boots - In Love With My Leopard Bag - Halliedaily's Blog - Casual, Everyday In The Fall - Chictopia


Justin:

Jag kan inte fatta att hon alltid kan vara lika söt och snygg!
När vi klev på planet så stannade hon upp i trappen och vände sig om och tittade på mig.
''Vad är det?'' frågade jag lugnt.
''Jag ångrar mig,jag vill hem igen'' sa hon och en våg av besvikelse sköljdes över mig.
''Va?,jaha men...'' sa jag och tittade ner på trappstegen.
''Haha,stackars dig som får stå ut med mina dåligt skämt i en månad!'' sa hon och skrattade.
''Va?''  sa jag och fattade återigen ingenting.
''Jag skoja!,klart jag följer med jag har längat sååå!''
''Sluta göra mig så nervös jämt!'' sa jag och slog henne lite löst på armen.
''Aj!'' utbrast hon och gjorde en ledsen mig.
''sluta tjura,gå in i planet nu'' sa jag och kysste henne på läpparna innan.
''Nu är jag glad'' sa hon efter.

*

''Justin,Justin!'' hörde jag någon säga.
''Vah?'' sa jag nyvaket.
''Vi är framme om en halvtimme'' sa Kenny. ''Väck Hannah så hon e förberedd''.
''Okej'' svarade jag och tittade mot Hannah's håll.
Hon sov så sött!
Jag skakade lätt om henne,hon gav i från sig ett liten suck innan hon öppnade ögonen försiktigt.
''Hej älskling,vi landar om typ 25 minuter'' sa jag och hon mummlade något.
Hon stängde av sin Ipod och la sedan ner den i sin väska,då gjorde jag likadant.
''Jag kan inte fatta att jag just nu är i Los Angeles!!!!'' sa hon och suckade,men på ett glatt sätt.
''Jag har varit här många gånger förut,men inte en enda har varit såhär speciell'' sa jag och hon tittade på mig.
''Vad menar du?'' frågade hon.
''Du är här'' sa jag bara innan jag pressade mina läppar mot hennes.
__________________________________________________________________________

Hej och förlåt för att inläggen blir så korta och ganska bildlösa!
Men min vecka har varit FULL!
FY för läxor,men jag måste satsa allt just nu...
Har prov i spanska imorgon och ska läsa 30+ sidor i en bok(svenska) plus massor med engelska...
Vad har ni för läxor nu?
Kommentera vettja!
Sprid gärna min blogg vidare om ni gillar den!

Puss o Kram//Emma


Kommentarer
Postat av: Amatörornitologen

Bra del./Har själv varit på Los Angeles flygplats och lite utanför. Har läst lite spanska men utanför skolan, någon kvällskurs var det väl (i Stockholm).

2011-10-07 @ 10:42:21
URL: http://minafaaglar.bloggplatsen.se/
Postat av: Riham,wi

Rätt häftii del.



Ohh du påminnde mig om spanskan också !

Har också prov :( Aja bra del iaf :D

2011-10-08 @ 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0