Thank you[chapter 13]

Justin:

Första dagen i Los Angeles hade vi bestämt oss för att ta det ganska lugnt eftersom jag skulle ha min konsert ikväll.
''Justin?'' ropade Hannah ifrån hennes lilla rum.
Vi hade tagit ett stort rum som man kunde dela av i två rum.
Så hon bodde i det ena och jag i det andra,men det var ett draperi emellan,men de hade varit öppen inatt.
Men vi sov i varsin säng.
''Ja?'' svarade jag.
''Kan du komma ett tag?''
''Kommer'' sa jag och skyndade mig över. ''vadå?''
''Jag vet inte vad jag ska ha på mig?'' sa hon coh tittade fundersamt på hennes lilla hög utav kläder som hon hade lagt fram.
''Jag tycker du ska ta det här'' sa jag och började ta lite kläder från högen.
''Tycker du?'' frågade hon.
''Ja,det tycker jag''
''Okej,tack så mycket'' sa hon och log.


Senare kom hon fram till mig och sa:
''Är det bra såhär''
''Aa,snygging'' svarade jag och log.
''Haha,Justin'' sa hon och slog mig löst på armen.
Jag tog tag i hennes arm när hon var påväg tillbaka så att hon kom nära mig.
''Jag älskar dig'' sa jag och kysste henne länge.
''Älskar dig med Bieber'' sa hon efter.

*

Jag hade bestämt mig för att ta henne till ett ställe där ingen annan hade varit förut.
Det ingen visste var att bort från själva staden LA så fanns det en skog,en väldigt vacker skog med ett vattenfall som ingen annan sett.
''Klar?'' frågade jag
''Japp,ska bara..'' sa hon och jag log.
''ska bara,ska bara'' sa jag och hon räckte ut tungan.
''Nu är jag klar!''

Det tog en stund att komma dit med bil och vi hade tagit det säkra idag med oss,Kenny.
'Man vet aldrig' hade han sagt.
När vi väl satt i bilen och hade kommit ut på vägarna så började Hannah fråga direkt.
''Så,vart ska vi?''
''Det får du se,babe'' svarade jag.
''Så säger du alltid'' sa hon och låtsades tjura.
''Det är ett jättefint ställe som ingen annan har varit på förut..'' sa jag och hon gav mig hennes uppmärksamhet.
''Och...''
''Nej,det var inget mer'' sa jag retandes.
''Ååh,vad jobbigt!'' sa hon och tittade ut genom fönstret.

''Vi är framme nu sweetie'' sa jag och skakade om henne lite.
''Äntligen'' sa hon efter hon vaknat till lite.

Vi gick ut ur bilen men just nu stod hon med ryggen mot själva skogen.
''Vänd dig om'' sa jag och hon gjorde som jag sa.

Hannah:

Jag vände mig om och möttes utav den vackraste skog jag sett.
Det var som en stor stig med skog på sidorna och stigen lädde fram till ett vattenfall.
†
''Herregud Justin!'' sa jag och han kom fram till mig sida.
''Visst är det fint?'' frågade han.
''Det är det vackraste jag sett,tack för att du tog mig hit det var värt att vänta'' sa jag och gav honom en hård kram.
''Kom vi går in dit'' sa han och fattade min hand.


När vi kommit in lite i skogen så stod vi precis framför ett stort vattenfall!
Ett vattenfall-i LA??
''Åh'' sa jag och vände mig mot Justin.
''Kom vi går in dit bakom'' sa han och pekade.

''Ingen kille har tagit mig till ett sånt här fint ställe förut'' sa jag när vi stod på den lilla klippan bakom vattenfallet.
''Ingen kille har fattat vad du är värd Hannah,du är guld värd!'' sa han och jag rodnade. '' Jag trodde aldrig att man kunde gilla nån så mycket som jag gillar dig,du betyder mycket för mig Hannah'' fortsatte han.
Jag sa ingenting utan lutade huvudet lite bakåt innan jag pressade mina läppar mot hans.
''Vem visade dig det här stället?'' sa jag sen och han skrattade lite.
''Min fröken visade mig några turist ställen och jag frågade om det fanns nåt ställe som var vackert och där det nästan aldrig var nåt folk vid,och då visade hon mig det här och sa att det nästan inte var någon som upptäckt att det fanns.
''Det är så vackert'' sa jag.
Han lutade sig ner och kysste mig återigen.

Påväg ut från skogen så började det spöregna och vi spang snabbt ut från skogen när Justin plötsligt stannar.
''Varför stannar du?,kom nu'' sa jag och gjorde en gest med armen.
''Jag har alltid velat kyssa en tjej i regnet,jag var påväg en gång men ångrade mig när jag upptäckte att det inte var rätt mellan oss då...men nu när jag träffat dig och jag vet att det här är det rätta,så vill jag inte vänta'' sa han och pressade snabbt sina läppar mot mina för tredje gången.
Jag la min händer runt hans nacke och där stod vi,mitt i skogen med spöregn och kysstes.

World Photo
__________________________________________________________________________________________

Äntligen fick jag tid att skriva en liten del!
Kommentera och skriv vad ni tycker!
Jag funderar på att ändra namn på bloggen?
Ge förslag gärna ;)

Kramizar//Emma

Kommentarer
Postat av: Amatörornitologen

Riktigt bra del, kan också se vattenfallet framför mig!/FÖRSLAG PÅ BLOGGNAMN: emmabloggar eller emmasnoveller.

2011-10-08 @ 15:18:54
URL: http://minafaaglar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0