Thank you[chapter 17]

Hannah: Jag satt vit matbordet och väntade på att Justin skulle vakna. Jag hade vaknat av värkar..var det normalt att ha värkar i 4 månaden? ''redan uppe?'' hörde jag nån säga bakom mig. ''aa,vaknade ganska tidigt'' svarade jag. ''är det nåt?'' frågade han och satte sig brevid mig i soffan dit jag hade flyttat mig. ''Nej,jag hade bara lite ont,hon vill visst ut nu'' sa jag och han tittade på mig. ''Säg till om det är nåt Hannah,lova det!'' sa han allvarligt. ''Lovar'' svarade jag och han pussade mig lite snabbt. * Efter frukosten så gick jg upp till mitt rum för att klä på mig. ''Vad ska jag ha på mig?'' sa jag och tittade mot Justin. ''Här,jag väljer...igen'' sa han och jag skrattade. Han valde några kläder och jag satte på mig dom,medans justin gjorde likadant. ''Jag tänkte att jag skulle påka bort till pappa en sväng idag,träffa Jasmine och så,vill du följa med då?'' frågade Justin. ''Visst!'' svarade jag och tog på mig mina skor. När vi kom ut så var det ganska varmt ute så jag sprang upp lite snabbt och bytta mina jeans till shorts. När vi väl va påväg så var det en lång tystnad i bilen,men det tog inte så lång tid innan vi var framme. ''Så,min unga dam'' sa Justin manligt när han öppnade dörren åt mig. ''Haha tack'' svarade jag och neg när jag klivit ut. Vi knackade på och Jeremy hälsade noga. ''Jaså,där ser man'' sa han och tittade på min mage. Justin slog till sin pappa lite på armen innan vi slog oss ner för att äta lite. * Efter lunch så skulle Jaxon och Jasmine sova. ''Jag diskar medans dom sover,ni får väl göra vad ni vill'' sa Jeremy och började ta tag i den stora högen med tallrikar osv. Justin och jag gick ut och satte oss. ''Ikväll,då är det våran kväll'' sa justin helt plötsligt. ''Jaså,vadårå?'' frågade jag och han tog min hand och höll den. ''det bara är det'' svarade han.''den är speciell'' Justin: Tiden gick fort och det var dags att åka hem till Hannah igen. ''Trevligt att träffa dig Hannah,och jag antar att jag frå se dig fler gånger,men nästa gång kanske ni är 3 som kommer?'' sa han. ''Haha detsamma,och vem vet?'' svarade hon och jag tittade mot pappa. ''Förlåt,neh men vi ses min grabb!'' sa han och jag kramade honom lite snabbt. Vi sa hejdå och sedan åkte vi hem. När vi var framme så gick vi upp till Hannahs rum och satte oss. ''Jag ska gå och göra mig iordnig,kommer strax'' sa hon. ''Ah,jag lånar datorn'' svarade jag och satte mig vid skrivbordet. Jag började logga in på twitter och skrev lite till mina fans och sen tittade jag in på facebook,och såg att Selena hade skickat massor med meddelanden,och hon var online. ''hej'' skrev hon. hej'' svarade jag. ''Jag saknar dig,när du åkte hem igen så visste jag inte vad jag skulle göra'' ''Mm jag kommer hem snart,längtar så!''s skrev jag. ''Jag älskar dig Justin!'' skev hon. ''Älskar dig med!'' svarade jag. Jag hörde nån snyfta precis bakom mig och jag ryckte till. Jag vände mig om och såg Hannah stå där med tårar som rann ner för kinderna. Jag hann inte säga nåt innan hon var påväg ut genom dörren. ''fan dig Justin,jag hatar dig!!'' skrek hon innan hon smällde igen ytterdörren. Jag la huvudet i händerna och kände hur smärtan kom i hjärtat. Vad har jag gjort? ___________________________________________________________________________ Oj oj oj?! Vad tror ni händer?? Kommentera och säg vad ni tror,och nu vill jag att ALLA kommenterar! Förlåt för jag inte bloggat tigigare oxå! Sen vet jag inte om det är fel på min dator? Men man kan inte lägga in bilder..lixom allt är borta? Nån mer som har blogg här på blogg.se? Ska det vara så,eller är det fel på blogg.se? Sen hade jag skrivit massor,men sen så bara försvann det?!.... Så då fick jag skriva om allt,därför blev det lite kortare... KRAM!<3

Kommentarer
Postat av: Sylvia

hörde att du behövde hjälp med en design, jag kan göra en!

Om du inte blir nöjd så gör det inget, det är bara för skojs skull :)

Men vill du ha en bild på Justin eller vad vill du liksom ha?

Mejla mig på [email protected] och säg hur du vill ha den! kram :D

2011-10-23 @ 09:21:24
URL: http://sylfadylfa.bloggplatsen.se/
Postat av: Sylvia

Glömde att skriva att jag behöver din mejl adress, kram^^

2011-10-23 @ 09:35:58
URL: http://sylfadylfa.bloggplatsen.se/
Postat av: Fågelskådaren

Bra del./Har ett par bloggar där sedan tidigare och det går att få in en bild. Inget har försvunnit. Kanake det bara är tillfälligt, hoppas det.

2011-10-23 @ 11:06:54
URL: http://minafaaglar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0