Chapter 3 - mum is getting better,or not

Cassie:

Jag kunde inte vara arg på Alex,även om jag borde.
Jag hade inte fått en bra förklaring varför hon inte berättat det för mig under de 2 åren,men man såg hur ledsen hon var.
Det plingade till i mobilen och jag öppnade sms:et som jag fått.
"jag har tänkt på den dör tävlingen,jag gör det!" från Alexandra.
En spänning gick genom min kropp,och mitt hjärta bultade hårdare.
"JA,jag vet att du klarar det gmn,men vet du att jag läste att man skulle få en egen coach!" svarade jag.
"jaså du,ah vi får väl se om den står ut med mig?:)"
"hahaha,klart den gör!!!" svarade jag och skrattade lite.

Alexandra:

När vi kommit hem från sjukhuset så hade alla andra i familjen kommit hem.
"vart har ni varit?" frågade Jacob som var 5 år.
"pappa hämtade mig hos Cassie" svarade jag och pappa log tacksamt mot mig.
"har ni några läxor" frågade pappa och förde blicken över de 3 pojkarna.
"nej" svarade de alla tre på samma gång.
"får du ens läxor Jacob?" frågade jag och log.
"ja,hålla reda på alla mina leksaker" svarade han och jag skrattade.
Jag gick sedan upp till mitt rum och tog fram min dator.
Jag gick in på internet och sökte på "Stratford talent" och massor kom upp.
Jag klickade på en och det första kg såg bar en stor text,
"Årets Kändiscoach är Justin Bieber,vem blir den lyckliga,bara en kan få honom!"
______________________________

Ett litet kort inlägg även fast jag hade sagt att det inte skulle komma nåt idag?
Blev kort somsagt med har inte jääättemycket tid...:)
Hoppas ni får en bra lördag!
Kram!


Kommentarer
Postat av: XYZ

Du är jätteduktig, fortsätt så!!!/ Skall bli spännande att se vem som får J.B. som sin coach...

2011-11-13 @ 17:56:42
URL: http://fantasiliv.bloggplatsen.se
Postat av: XYZ

...Fick problem med kommentaren... Såg inte om den skickades iväg eller inte och fick plötsligt upp bokstäver att fylla i.../ Skrev att jag tycker att du är jätteduktig och att du skall fortsätta så.

2011-11-13 @ 17:59:36
URL: http://fantasiliv.bloggplatsen.se
Postat av: Fågelskådaren

Bra del./ Märker att det ibland blir något konstigt med min adress, att http kommer 2 gånger. Hoppas att det blir riktigt nu.

2011-11-15 @ 16:22:44
URL: http://my-birds-9.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0