Chapter 7-wow!

Alexandra:

Jag kan inte sluta tänka på det Justin sa när vi var i aulan idag.
Gillade han mig?
Jag bestämde mig för att gå och lägga mig istället.
Jag gick in till badrummet och gjorde mig iordning.
Sedan la jag mig ner och blundade,sedan somnade jag.

NÄSTA DAG:

Jag vaknade och gick upp för att klä på mig,jag skulle vara med Justin hela dan så jag klädde mig bekvämt men,snyggt!


Sedan gick jag till mitt smyckesbord och tog på mig ett brett guldfärgat armband.

jag han stoppa i mig en halv macka innan jag var tvungen att springa till skolan,jag hade redan missat bussen.
När jag var framme så sprang jag till skåpen för att lägga in väskan,sedan tog jag snabbt ett tuggummi så jag inte skulle ha dålig andedräkt och sedan gick jag vidare till aulan.
Jag gick in genom dörren och jag mötte Justins blick när han stod uppe på scenen.
Jag gick upp på scenen och fram till Justin.
''Hej'' sa han och gav mig en kram.
''Hej'' svarade jag och kramade tillbaka.
''Vad fin du är'' sa han och log mot mig.
''tack detsamma'' svarade jag och minnet från igår kom tillbaka.
''Ska vi börja direkt?'' frågade han och jag nickade.

Justin:

Jag kunde inte sluta titta på henne,hon var så vacker.
''Ehm,jag har valt några alternativ du kan sjunga,om du inte har ett eget?'' frågade jag.
''Nae jag har inte tänkt på nån låt,men vilka har du?'' sa hon och jag gick fram och satte mig mittemot henne.
''hm,vad svårt'' sa hon och bläddrade igenom alla papper med låtval.
''Det är ganska många'' sa jag och hon nickade.
''Nej men jag tror jag väljer ''I have nothing'' ,sa hon och jag nickade.
''Av Whitney Houston?'' frågade jag.
''Ah,eller ska jag ta..''
''hahah,om du säger en så testar vi och sjunger den och sen ser vi om den passar till din röst!'' föreslog jag.
''Ah,det blir bra'' svarade hon och log och det pirrade till i magen.
''typ 'It will rain' då?'' sa hon och jag nickade.
''då kör vi!''
Hon började sjunga och jag log.

''If you ever leave me baby,
Leave some morphine at my door
‘Cause it would take a whole lot of medication
To realize what we used to have,
We don’t have it anymore.

There’s no religion that could save me
No matter how long my knees are on the floor
So keep in mind all the sacrifices I’m makin’
Will keep you by my side
Will keep you from walkin’ out the door.

Cause there’ll be no sunlight
If I lose you, baby
There’ll be no clear skies
If I lose you, baby
Just like the clouds
My eyes will do the same, if you walk away
Everyday it will rain, rain, rain...''

Tumblr_lqg11exp971r26vwvo1_500_large

''wow!'' sa jag och hon log.''du e för bra!''
''Haha tack,men jag tror jag tar den här istället!'' sa hon och jag nickade instämmande.
''jag e så taggad,det här kommer bli så bra!'' sa jag och hon gjorde ett glädjeskutt.
''Jag med!'' sa hon och jag skrattade åt henne.
________________________________________________________________________________

Sry för kort,men kan inte skriva mer.
Kommentera vad ni tycker ska hända nu!
XO//Emma<3




Kommentarer
Postat av: Nellah

Har länkat dig nu! Om du går in på bloggen så ser du "Svar till Emma :)"

2011-11-28 @ 19:28:24
URL: http://jbiieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0