Thank you[chapter 11]

Justin:

Vi gick mot rektorns kontor och knackade på.
''Kom in'' hördes det innifrån.
''Hej Rektor Frank'' sa Hannah och satte sig i en utav de två blåa stolarna som var placerade framför skrivbordet.
''Hej Hannah,jag antar att du är här för dina läxor?'' frågade han litte bittert men verkade vara en ganska snäll rektor.
''Ja,har du dom alla här?'' frågade hon.
''Ja'' sa han och tog fram en stor kasse med massor med böcker i. ''jag vill att när du kommer tilbaka i slutet på augusti,att du har gjort allt det här'' sa han och sträckte fram en bunt med papper,som var uppgifter från alla ämnen som hon skulle göra.
''Okej'' svarade hon och tittade plågat igenom papprena.
''Ja,annars får du ha det bra,ta det lugnt bara'' sa han och log snällt.
''Jaja'' svarade Hannah skojande,gissar att hon haft honom som rektor ganska länge.
''Det ska vi Rektor Frank'' la jag mig i.
''Ta hand om flickan'' sa han och Hannah bara suckade medans jag log vänligt.

*

När vi kom fram till hennes hus så sprang hon genst upp på sitt rum och slet ut in resväska ur sin wic.
''Vad ska man ha med sig nu då,vad har du med dig?''frågade hon och tittade på mig.
''Ta nästan allt du har,det går åt-det lovar jag-'' svarade jag.
''Okej'' sa hon glatt och började ta ner allt från galjarna och vek snyggt ihop dom innan de fick läggas ner i väskan.

''Ska jag ta med några skor?''frågade hon och vände sig emot sin skohylla.
''Ta med några par fin skor,ett par gympaskor,och lite 'svalare' skor'' sa jag och hon började ta ner alla möjliga skor från hyllan.   


''så'' sa hon och stängde igen den sista väskan.
''två ganska små väskor är bra för att vara tjej,med så mycket kläder som du har också'' sa jag imponerande,liksom jag hade 3?
''Tycker du?,men allt är ihoptryckt nu ju'' sa hon och granskade sina två svarta väskor.
''då är det bara massa små saker kvar,som dator osv'' sa jag och hon suckade.
''jag packar hårgrejer och det ikväll,ovh smink och tanborste imorgon bitti?'' bestämde hon '' när går planet?''
''Gör det,och plandet går 10.00 så jag hämtar dig kanske runt 8.00??'' sa jag.
''Okej'' svarade hon med ett leende på läpparna.
____________________________________________________________________________________________________________

Förlåt för att den vart så kort,och att det bara vart justins perspektiv...
Jag har läxor(ska inte göra nån ursäkt) men ikväll blir det non iga mer chapters,men jag kan lova att ni får ett imorgon!
Ursäkta för endel stavfel nu,men hann inte rätta......
Kommentera vettja! ;)
Sov sött allihopa!

KRAM!//Emma


Kommentarer
Postat av: Amatörornitologen

Bra delar./Stavfel finns hos alla ibland, det viktigaste är ju att förstå innehållet.

2011-10-05 @ 12:27:00
URL: http://minafaaglar.bloggplatsen.se/
Postat av: Isabelle

Dina kommentarer som du skickat till mig, värmer verkligen! Tack så jättemycket! Dundertals kramar till dig!

2011-10-05 @ 22:11:29
URL: http://iisabellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0