Thank you[chapter 18]

Hannah; Jag kunde inte få in det,hade han inte gjort slut med Selena än.. Jag sprang så långt jag kunde,tills jag kom till en bro,det var inga människor här. Jag torkade mina tårar med tröjärmen och tittade mig sedan omkring. Jag såg nån komma springandes,jag visste direkt vem det var. Hur hade han hittat hit? ''Hannah!'' skrek han och höjde handen. ''Vad?!'' skrek jag. ''Förlåt,jag kan förklara'' sa han och andades snabbt. ''Ja tack,gör det!'' sa jag upprört. ''Jag...ehm..Hannah jag e ledsen!'' sa han och en tår rann ner för hans kind. ''Du har ju ingen förklaring,och har du inte berättat för Selena?!'' sa jag. ''Jo det har jag!'' ''eller nej!'' sa han och det brännde bakom ögonlocken och jag såg suddigt bakom alla tårar som bildades. ''Justin,du ska snart bli pappa till mitt barn,du säger att du älskar mig,du spelar med som om allt var som vanligt...men du har inte sagt till Selena om allt det här?!'' sa jag och blev mer upprörd ju mer det här gjorde klart för mig. ''Jag vet,förlåt!'' sa han och tog ett liv framåt för att krama mig,men jag puttade bort honom. ''nej Justin,du berättar för Selena-annars gör jag det-och jag vill kunna lita på dig Justin,jag ska få ett barn med dig?!,och gör du om det här så kommer jag inte vilja ha nåt med dig att göra!'' Justin: ''Jag åker till Selena idag,hon kommer hem då,du kan följa med'' sa jag buttert. ''bra,då gör vi det!'' sa hon och suckade lite. ''Kom vi går hem igen'' sa jag och vände mig mot Hannah och hon log lite. ''Okej'' När vi kom hem så ringde Justin Selena och sa att han skulle komma,men inte att jag skulle med. Fast hon visste ju inte vem jag var så. ''du Justin?'' sa Hannah och jag vände mig mot henne. ''aa'' ''Du skrev ju att du älskade henne,är det sant?'' frågade hon och man såg en liten,liten tår i ögat. ''Självklart inte,men jag visste inte vad jag skulle svara?'' sa jag och fattade hennes båda händer. ''Sanningen?'' sa hon. ''Jag vet,det var fel utav mig!'' sa jag och hon nickade. Hannah: Efter några timmar så satt vi i bilen påväg till Selena. När vi var framme så tog jag ett djupt andetag. Undra hur hon kommer reagera när hon ser mig. ''Kom nu Hannah!'' sa Justin otåligt när han stod utanför bilen och väntade på att jag skulle komma ut. Han tog min hand men jag släppte den,han tittade konstigt på mig. ''Först berättar du,annars kommer hon undra!'' sa jag. ''Okej'' svarade han och sen plingade vi på. Det tog inte lång stund innan dörren öppnades och Selenas figur syntes. ''Hej älsk...'' började hon och log stort men slutade när hon fick syn på mig,och min mage. ''Hej,det är en anledning varför jag är här'' sa Justin och klev in och jag gick som en svans efter honom. Justin och jag satte oss i soffan och Selena i den blåa fotöljen. ''Jo..du kanske anar varför jag är här,eller vi'' sa Justin och tittade ner i golvet. ''ehm..'' var det ända Selena fick fram. ''Jag tänker gå rakt på sak och inte låta det här dröja ut'' sa Justin. ''Det här är Hannah och hon är min flickvän'' sa han och jag tog hans hand. Han tittade på mig och jag log medan jag höll lite hårdare i handen. ''Och hon bär mitt barn'' sa han sen snabbt. ''Va?'' fick Selena fram.''men..'' ''Jag e ledsen Selena'' sa han och tittade upp. ''Ah..grattis då'' sa hon sen. Justin svarade inte. ''Tack'' sa jag och hon log. ''Vi kanske ska gå'' sa justin och tittade på mig. ''Kanske det'' sa jag. Vi satte oss i bilen och Justin gav sig en djup suck. ''Du gjorde det bra älskling'' sa jag och tittade på honom. Han bara log tillbaks och la handen på min mage. ______________________________________________________________________________ Hörni,jag är så ledsen för att det blir bildlösa inlägg,vill lägga in massor med bilder...men blogg.se har väl ändrat eller nåt? Ah,hoppsa ni gillade chapter 18 iaf! Förlåt för stavfel,gjorde den lite snabbt! Kommentera! Kram!

Kommentarer
Postat av: Fågelskådaren

Bra del. Vet att det lätt blir några stasvfel när man har lite bråttom och blir ivrig./Bilder ja... Funkar det inte att klicka på det som liknar ett grönt träd och "Infoga bild"?

2011-10-27 @ 10:40:48
URL: http://my-birds-9.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0